Vrácení zboží a reklamace

🔁 Vrácení zboží

Pokud si přejete vrátit zboží, kontaktujte nás do 14 dnů od obdržení objednávky a odešlete zboží na adresu:

Lifty.cz
Frogman s.r.o. 24076B
tř. 3. května 910
763 02 Zlín

Po odeslání nám prosím napište na zakaznik@lifty.cz a zašlete kopii podacího lístku a číslo účtu, kam máme vrátit peníze.

Vrácení peněz proběhne do 14 dnů od obdržení zásilky.

📩 Vyplnit kontaktní formulář

⚠️ Reklamace & výměna

Pokud si přejete zboží reklamovat nebo vyměnit, napište nám na:

zakaznik@lifty.cz

Problém s Vámi vždy rádi vyřešíme do 24–48 hodin. Vždy se domluvíme. 

🛠️ Nahlásit problém